Afgelopen week kwam ik erachter dat ik wéér lekkage heb én zag ik een muis (ieks!!). Gelukkig gebeurden er ook leuke dingen en ga ik aankomend weekend een paar dagen naar het huisje van m’n opa en oma vlak bij het strand!
Thuis op de bank artikelen aan het schrijven voor Citystyleguide.
Ik kreeg het nieuwe boek van Annemerel van Annemerel.com van Michiel. Heel leuk en motiveert écht om te gaan hardlopen.
Morning! Ontbijten met overnight oats (mijn nieuwe favoriet).
Nog steeds elke dag 10.000 stappen. Ik begin het nog leuk te vinden ook.
Ik maakte deze healthy bliss balls van dadel en havermout, zo lekker!
Vrijdagochtend begon met een proefles bij The Bootcamp Club samen met Kelly. O mijn god, wat had ik een spierpijn de dag erna. Maar wat was het leuk in het Sarphatipark.
Een fitbit, Garmin vivosmart of toch een Polar? Ik wil een goede stappenteller (waar je ook kcal op kunt zien), maar zie door de bomen het bos niet meer.. Tips zijn welkom!
Zaterdag schreef ik een artikel over het plannen van een citytrip naar New York. Ik wil weer terug!
Gisteren lunchte ik samen met Melissa en Iris bij Zest aan de Van Baerlestraat. Ik ging voor de banana pancakes, superlekker!
♡♡♡
Tot volgende week!
